Reklamace a vrácení produktu - garance vrácení ceny

Jak můžete vzdělávací produkt KFP online, s.r.o. (dále jen „produkt“) reklamovat?

Reklamace online

Vyplňte reklamační formulář (dole na této stránce) a odešlete.

KFP online, s.r.o. přijme Vaši reklamaci vyplněnou na reklamačním formuláři a  do tří pracovních dnů Vám vrátí 100 % původní ceny, pokud s našim produktem nejste spokojen(a).

Telefonická reklamace

Telefonická reklamace je možná na klientské lince:
Telefon: +420 733 120 176
(v době od 8:00 do 15:00 hod.)

Pracovník klientské linky přijme Vaši reklamaci, vyplní s Vámi telefonicky reklamační formulář a KFP online, s.r.o. Vám do tří pracovních dnů vrátí 100 % původní ceny, pokud s našim produktem nejste spokojen(a).

Osobní reklamace

Osobní reklamace je možná v sídle společnosti na adrese:
KFP trénink, s.r.o., Elišky Krásnohorské 293, 738 01  Frýdek-Místek, Česká republika
kdykoliv po předchozí dohodě na telefonu 00420 602 790 222.

Pracovník v sídle společnosti přijme Vaši reklamaci, vyplní s Vámi reklamační formulář a KFP online, s.r.o. Vám do tří pracovních dnů vrátí 100 % původní ceny, pokud s našim produktem nejste spokojen(a).

Peníze za produkt Vám vrátíme na Vámi uvedené číslo účtu do tří pracovních dnů. KFP online s.r.o.

Otázky a odpovědi

Do kdy mohu produkt vrátit?

Produkt můžete do  2 měsícůod zakoupení vrátit, stačí vyplnit online formulář  zde a odeslat jej na emailovou adresu: klient@kfp.cz a KFP online s.r.o. Vám vrátí 100 % původní ceny, pokud s našim produktem nejste spojen(a).

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či název zakoupeného produktu.

Mohu si při reklamaci produktu vybrat, jestli chci nový/jiný produkt nebo vrátit peníze?

Ano, při zadávání reklamace si můžete stanovit preferovanou možnost řešení reklamace.

Je nutné mít při reklamaci produktu s sebou doklad o zaplacení?​

Ne, při reklamování produktu není nutné mít s sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či název zakoupeného produktu.

Je možné vyřešit reklamaci produktu bez čekání?​

Ano, reklamaci produktu můžete vyřešit telefonicky nebo mailem bez čekání, KFP online s.r.o. Vám vrátí 100 % ceny do tří pracovních dnů na Váš účet.

Může reklamaci vyřešit za mne někdo jiný?

Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní, telefonicky nebo přes kontaktní formulář.

Reklamační řád KFP online, s.r.o. ze dne 29. 5. 2019.

Reklamační formulář

Pracujeme na tom!

Pilně na tom makáme!
Nechte nám na sebe email a dáme vědět ihned, jak to vypustíme do světa!