Níže najdete záznam webináře KFP online z 26.3.2020.
Aktuální situace na trzích v širším ekonomickém kontextu. Praktické ukázky, jak zvládat námitky klientů v současné době. Tipy na využití kalkulaček KFP online. Čtenářské okénko. To vše bylo předmětem dalšího webináře KFP online.
1. Jak budete s klienty komunikovat/nekomunikovat v průběhu jejich první krize si zapamatují na celý život. Nepromarněte tuto šanci, proaktivně je oslovujte a buďte jim oporou. Klienti na celý život se získávají nejlépe ve špatných časech.
2. Uklidněte své klienty např. tak, že jim nasdílíte obrazovku Vašeho PC a „úspěšně“ je provedete jejich největšími finančními obavami. Ukažte jim na jejich konkrétních datech, že pokud dodrží investiční horizont, tak to dopadne téměř vždy dobře nebo dokonce velmi dobře. Pomoct v argumentaci můžou kalkulačky KFP.
3. Základem úspěchu ve špatných časech je důsledná diverzifikace. Různá podkladová aktiva, různé měny, různí správci, různé regiony … tak nejlépe zvládnete každou situaci (ekonomická krize, devalvace domácí měny, vysoká inflace), protože je pravděpodobnější, že alespoň nějaké části Vašeho portfolia se bude dařit (oproti sázce na jedno aktivum, jednu měnu, jednoho správce).
4. Studujte! Využijte čas, který máme nečekaně navíc k dispozici a vzdělávejte se. Naše tipy na dvě skvělé knihy jsou:
Jak myslí milionáři – T. Harv Eker (Práh, 2006), najdete zde jednoduchý a fungující návod, jak řídit rodinný rozpočet (a mnoho dalšího). Předejte ho svým klientům a řiďte se jim i Vy!).
Faktomluva – Hans Rosling (Jan Melvil, 2018), naučte se kritickému myšlení při vyhodnocování faktů o světě. Kniha, kterou Bill Gates rozdává v USA vysokoškolákům. (Je i ve formě audioknihy). Kupujte na www.melvil.cz.
5. Sledujete naše další webináře 🙂 Připravujeme další webináře. Nechte nám na sebe kontakt a dáme Vám o nich vědět. K odběru novinek se můžete přihlásit dole v patičce.
Občas pošleme odborný článek nebo praktický tip, novou kalkulačku, video trénink a další věci, na kterých pracujeme. Zadáním emailu předpokládáme, že souhlasíte se zasíláním.